SEAT-UPC Design Thinking 2023

Esteu aquí

3a edició de reptes a la càtedra SEAT a la UPC Design Thinking 2023

SEAT-UPC DESIGN THINKING 2023

T'apassiona l’automoció? i el vehicle intel·ligent? Arriba el repte de futur més esperat de la mà de Càtedra SEAT-UPC

Des de la Càtedra SEAT-UPC, es llança el Design Thinking 2023 (DT-23), un repte proposat per SEAT a l'àmbit de l'automoció.

Els participants al DT-23 han de ser estudiants de grau (tercer i quart) o màster de l'ETSEIB, ESEIAAT, EEBE, ETSETB, EETAC, EPSEM, EPSEVG, FIB, FME i CFIS. Els participants s'inscriuran en equips de 3-4 estudiants. Els equips podran tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions.

Entre els equips inscrits se'n seleccionaran 10, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final on hauran de lliurar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts, i fer una breu presentació davant del jurat.

L´equip guanyador rebrà un primer premi de 3.000 euros. I l'equip que quedi segon un premi de 1.500 euros.

Per formalitzar la inscripció cal desar i omplir el formulari amb la informació relativa als membres de l'equip.

Inscripcions fins al dilluns 27 de març

SEAT-UPC DESIGN THINKING 2023