Santander Smart Talks

Esteu aquí

El Banc Santander té un fort compromís amb l'educació superior i ens porta 2 tallers per millorar les nostres oportunitats en el món laboral.

Beca Santander

• Com enfrontar-te a una entrevista de treball?

Descripció: Una de les etapes del procés de selecció que més tensió ens genera és, sens dubte, el moment de realitzar una entrevista personal per a l'empresa en la qual volem treballar, especialment si acabem d'acabar els nostres estudis i ens enfrontem a aquest repte per primera vegada.
Dia: 14 maig 2019 de 15.45 a 17.15 h
Lloc: Banco Santander, Avda. Marí Juliá, 21, Hospitalet de Llobregat. 08903 Barcelona

• Aprèn a fer el teu Elevator Pitch

Descripció: En un Fòrum d'Ocupació els estudiants tenen molt poc temps per a impactar a les empreses, per això tenir preparat el speech és important. Què destacaries de tu en aquest curt període de temps? La teva marca personal és el que et defineix, i has de saber transmetre-ho.
Dia: 14 maig 2019 de 17.15 a 18.45 h