Reptes INDUSAC

Esteu aquí

Aventura't en la resolució d'un repte amb equips formats per estudiants d'arreu del món i competiu en la millor solució per un problema de l'actualitat, amb premis de fins 3000 euros.

El projecte INDUSAC promociona projectes de col·laboració indústria-acadèmia que es basen en principis de disseny centrats en l'ésser humà que permeten una ràpida creació de projectes. Aquests projectes busquen enllaços entre alumnes i companyies d'arreu del món per fomentar experiències empresarials i metodologies d'aprenentatge i recerca especialitzades.

Com a estudiant estàs convidat a participar en la col·laboració de múltiples projectes fomentats per empreses, conjuntament amb altres estudiants i investigadors d'altres països. Aquests projectes tenen una duració d'entre 4 i 8 setmanes, incloent un ajut financer per les necessitats exclusives de cada projecte, que pot variar d'entre 1000 i 3000 euros.

Pots trobar diferents requisits per a la participació i creació dels grups en aquest enllaç.