Recircula Challenge 2022

Esteu aquí

Oberta la convocatòria Recircula Challenge 2022. En aquesta quarta edició aborda el repte “No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible”.

Un any més, arriba Recircula Challenge, aquesta edició aborda el repte “No ens mengem el planeta! Solucions per una alimentació sostenible”.
El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a l’estudiantat matriculat el curs 2021-2022 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat. És imprescindible que en cada equip participi com a mínim un estudiant matriculat en una de les universitats de la Xarxa Vives d'universitats. L'objectiu dels equips és trobar solucions innovadores en relació als reptes de l'economia circular en un entorn d'aprenentatge col·laboratiu.

Inscriu-te omplint el formulari d’equip, fins el 19 de novembre a les 13 h 24 de novembre.

L’equip de professorat pot formar part de la xarxa de mentors/es d’equips amb la finalitat d’acompanyar un equip per assolir els resultats esperats en clau de relacions, aprenentatge i innovació.

Dimecres 3 de novembre, de 12 a 13 h, hi haurà una sessió informativa per resoldre dubtes, en format virtual, que es podrà seguir per YouTube.

Per qualsevol dubte, les persones interessades es poden adreçar a .

Recircula Challenge