Programa SALSA'M curs 2023-2024 quadrimestre de primavera

Esteu aquí

Oberta una nova convocatòria per participar en el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M, el programa de mentories d’acollida lingüística i cultural de la UPC. Vols participar-hi?
Si t’hi apuntes, faràs de mentor d’estudiants incoming i tindràs un reconeixement acadèmic de 2 ECTS. La mentoria s’iniciarà a començament de febrer i inclourà activitats de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural.

Estem segurs que serà una experiència molt enriquidora, i que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Tota la informació i el formulari d’inscripció la pots trobar al web del Servei de Llengües i Terminologia (SLT) de la UPC.

El dia 1 de febrer és el darrer dia per apuntar-s'hi.

També pots donar una ullada al Facebook del programa, on veuràs imatges d'edicions passades.