Programa de Préstecs UPC Alumni 2023

Esteu aquí

Oberta la convocatòria dels préstecs UPC Alumni pel curs acadèmic 2023-2024 per l’estudiantat de la UPC.

El programa de Préstecs UPC Alumni proporciona oportunitats de futur als estudiants de la UPC, amb la qual cosa trenca les barreres econòmiques que els dificulten l'accés a la formació superior.

Si vols fer una estada internacional, però et manca finançament. O si t’agradaria fer el TFG o el TFM a l’estranger per ampliar el teu bagatge. O fins i tot si estàs cursant els estudis al CFIS i necessites suport econòmic, pots optar a la convocatòria del 2023.

Consulta les bases de la convocatòria per conèixer els documents i procediments necessaris per sol·licitar un préstec. Molt important, els Préstecs UPC Alumni no impliquen interessos financers i aporten flexibilitat en el retorn.

Sol·licita la participació del 29 de maig fins al 25 de juny de 2023 i fins el 8 de juliol per cursar el CFIS. Tots els tràmits s’han de realitzar a través de la seu electrònica de la UPC.

Per qualsevol dubte o aclariment podeu posar-vos en contacte amb .

Web UPC Alumni