Presentació Grau en Intel·ligència Artificial

Esteu aquí

Dijous 19 de novembre a les 10h tindrà lloc la presentació del nou Grau en Intel·ligència Artificial que es podrà seguir per streaming.

presentacio GIA

Aquest grau serà el primer Grau en Intel·ligència Artificial de Catalunya impulsat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb el suport de la Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública i el Departament d’Empresa i Coneixement, i que es posarà en marxa el curs 2021-2022.

El Grau en Intel·ligència Artificial té com a objectiu formar a professionals preparats per a incorporar-se en l’ecosistema de la intel·ligència artificial, amb la capacitat d’identificar com les tècniques d’IA poden oferir solucions innovadores a problemes de Tecnologies de Ia informació en empreses i organitzacions i d’aplicar-les de forma que aportin valor afegit.

En l’acte participaran:

• Sr. Josep Fernandez, degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona