Premis WONNOW 2020

Esteu aquí

CaixaBank i Microsoft celebren aquest 2020 la tercera edició dels premis WONNOW. Si ets una estudiant amb més de 180 crèdits superats, t'interessarà saber que ets una possible candidata.

Premis WONNOW 2020

WONNOW són uns premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaries de carreres amb menys presència femenina de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. El guardó té com a fi promoure, posar en valor i estimular l'excel·lència, tant acadèmica com personal, de les dones estudiants universitàries de les àrees abans esmentades, donant visibilitat social a l'esforç, tenacitat i capacitat femenina en aquests camps.

Un primer premi de 10.000€ i deu accèssits consistents en una beca remunerada a CaixaBank són els guardons als que es pot aspirar. A més s'incorporarà a les guanyadores a un programa de mentoring amb Microsoft Ibèrica.

Es valorarà l'expedient acadèmic de l'alumna. Es tindrà en compte un projecte personal, que pot ser de formació acadèmica, de tipus empresarial, social o altres, que l'alumna desenvoluparia en el cas d'obtenir el premi. També es valorarà la trajectòria personal i social de la concursant.

Data límit per a presentar la candidatura: 30 d'abril de 2020.