Premis NTT DATA als millors TFG i TFM 2022

Esteu aquí

NTT DATA col·labora amb l’associació SISTEDES lliurant el premi al millor TFG i TFM.

L’empresa NTT DATA col·labora cada any amb l’associació SISTEDES, Sociedad de Ingeniería de Software y Tecnologías de Desarrollo del Software, i convoquen la 6a edició dels premis als millors Treballs de Fi de grau (TFG) i de fi de màster (TFM) sobre metodologies i eines per al desenvolupament de software.

D'especial interès són els treballs basats en solucions tècniques innovadores o aquells que tractin temes més transversals com podrien ser la sostenibilitat, la perspectiva de gènere o la diversitat.

El premi al millor TFM està dotat amb 500 €. El premi al millor TFG està dotat de 300 €.

Per poder presentar-se als premis, els requisits són:

• Estudiants de qualsevol nacionalitat que hagin presentat i defensat amb èxit el seu TFG o TFM durant el curs acadèmic 2020-2021 en un centre universitari espanyol, públic o privat.

• El treball ha de tractar sobre algun aspecte directament relacionat amb les metodologies i eines per al desenvolupament de programari.

La presentació ha als premis s’ha de fer abans del 3 de juliol enviant un correu a adjuntant la documentació demanada en format pdf.

Web premi