Premis Economia Social 2020

Esteu aquí

En marxa una nova edició dels Premis Economia Social amb l'incentiu d'estudiar aspectes relacionats amb l'economia social, les cooperatives i el tercer sector.

premis-economia-social

Amb aquest premi es pretén atorgar guardons als millors treballs de Fi de Grau o de Postgrau i treballs de Fi de Màster que s’hagin realitzat en universitats catalanes públiques i privades, presentats entre el 19 de setembre de 2019 i el 20 de setembre de 2020, i que versin sobre temes relacionats amb el tercer sector, l’economia social o el cooperativisme. Aquesta acció fomentarà l’especialització en aquestes àrees de coneixement i impulsarà a l’alumnat amb inquietuds socials. Aquest any, davant de l'emergència climàtica s'ha optat per valorar molt positivament aquells treballs que vinculin l'economia social, les cooperatives i el tercer sector amb la transició ecològica i sostenible.

Poden optar al premi aquelles persones que hagin presentat un TFG o un TFM o de Postgrau en una institució acadèmica situada a Catalunya, obtenint una qualificació superior o igual a 7 sobre 10. Els TFG, TFM o Postgrau han d’haver estat supervisats pel professorat o persona tutora de la facultat on estigui matriculat l’alumne, d’acord amb la normativa dels centres respectius.
Nomes s’admetrà una sol·licitud per TFG ,TFM o Postgrau presentat, independentment del nombre de persones que l’hagin realitzat.

S’atorgaran un màxim de 6 reconeixements als millors TFG/TFM o Postgrau en el marc d’un acte públic que es celebrarà durant el quart trimestre del 2020.

• Premi especial TFG: dotació de 1.250 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€
  • Primer premi TFG: dotació de 1.050 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€
  • Segon premi TFG: dotació de 850 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€
  • Premi especial TFM o Postgrau: dotació de 1.250 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€
  • Primer premi TFM o Postgrau: dotació de 1.050 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€
  • Segon premi TFM o Postgrau: dotació de 850 euros + serveis i productes del mercat Social valorats en 300€

L'últim dia per presentar els treballs és el 20 de setembre de 2020.

Revisa la informació en el document informatiu