Premis acadèmics AECOC 2017

Esteu aquí

AECOC premia els millors treballs tutelats sobre temàtiques que impulsen la competitivitat empresarial en el sector del Gran Consum.

AECOC premios academicos 2017

Aquests premis estan dotats amb 20.000 euros per a universitaris i docents -repartits en 4 categories- i oportunitats de feina a Carrefour, Nestlé España i PepsiCo. Van dirigits a estudiants de darrer curs de grau, màster o postgrau de qualsevol titulació nacional, a través d'un docent que actui com a tutor del treball. Han de ser treballas finalitzats entre el 23 de setembre de 2016 i el 17 de setembre de 2017.

Per treballs de fi de grau i de fi de màster que desenvolupin aspectes lligats a l'augment de la competitivitat empresarial en algun dels àmbits següents:

- Marketing: Coneixements i pràctiques que acostin i millorin la relació entre les empreses i els seus compradors.
- Supply Chain: Treballs acadèmics que contribueixin a impulsar una Cadena de Valor eficient i sostenible en totes les seves fases.
- Tecnologia Aplicada: Aplicacions tecnològiques que facilitin el flux d'informació al llarg de la Cadena de Valor de manera eficient i transparent.
- Sostenibilitat: Treballs que impulsin bones pràctiques sostenibles en tota la cadena de subministrament del gran consum.

En el marc de la convocatòria es concediran també dos premis especials

• Premi Especial Nestlé
  • Premi Especial Carrefour

Per conèixer les bases o tenir més informació sobre el premi, consulteu el web

El termini està obert fins al 17 de setembre.