Premi Duran Farell 2018

Esteu aquí

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica busca incentivar l'excel·lència investigadora, reconeixent la recerca de qualitat portada a terme en el camp de la tecnologia durant els darrers tres anys.

Premi Duran Farell

El Premi Duran Farell, convocat des de l'any 2000 pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya, és un homenatge a la figura de l'empresari de la indústria del gas Pere Duran Farell, primer president d'aquest Consell Social i del Grup Gas Natural.

Aquest premi s'entrega una vegada cada dos anys i s'adreça a la comunitat docent universitària i grups d'investigació que facin recerca a Espanya.

La presentació de candidatures està oberta fins l'11 de maig de 2018 i l'import del premi, aportat per Gas Natural Fenosa, és de 20.000 euros.

Més informació en aquest enllaç.