Orla 2021

Esteu aquí

Des de DEFIB estem organitzant les tradicionals orles amb els titulats i les titulades de la promoció 2021.

Es realitzarà una orla pel Grau en Enginyeria Informàtica, i en funció del nombre d'estudiants de màster, una orla conjunta de les titulacions de màster o si hi ha suficients estudiants, una orla diferent per a cada màster.

A causa de la situació actual, oferim diferents formes de realitzar la vostra foto per ser incorporada a l'orla:

Opció 1

Realitzar la foto els dies 8 i 9 d'abril a l'edifici B6 del Campus nord (sala de juntes, 1r pis, edifici B6)

• dijous 8 d'abril de 10 a 17 h
  • divendres 9 d'abril de 9 a 12 h

Per reservar hora ompliu el formulari abans del 6 d'abril, indicant la modalitat "presencial". A l'apartat direcció, us podeu inventar la direcció, no és necessària.

Opció 2

Realitzar la foto a l'estudi fotogràfic de l'empresa FOTOGRUP (Carrer de Joan Güell, 149. Barcelona. Metro L3 Les Corts).

Contactar directament amb l'empresa FOTOGRUP abans del 16 d'abril per concretar la cita per la sessió fotogràfica:

CONTACTE FOTOGRUP
Telf. 934910494
Adreça: Carrer de Joan Güell, 149, Ent. C, 08028 Barcelona, B

Opció 3

Enviar la vostra fotografía a FOTOGRUP (la informació facilitada a la mateixa pàgina web) abans del 16 d'abril.

L'enviament de la fotografia es realitza amb el formulari, indicant la modalitat "online". A l'apartat direcció la podeu inventar, no és necessària.

El preu de l'orla és: 26 € per a l'opció presencial i 33 € per a l'opció presencial amb fotografies addicionals amb birret (opcions 1 i 2), i 20 € en l'opció online (opció 3).

El procediment i els passos a seguir ja estan explicats al PDF adjunt. En tot cas es respectaran les mesures de seguretat establertes i s'evitaran aglomeracions.

Qualsevol dubte, podeu preguntar a la DEFIB amb tema "Orla" o directament amb FOTOGRUP.

Contacte DEFIB per email:

Professors i professores orla 2021

Finalment també heu de decidir quins professors i professores formaran part de l'orla 2021.

• Estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI), ompliu el formulari abans del 4 d'abril per indicar quins professors/es preferiu que estiguin a l'orla (cada estudiant pot triar fins a 3 professors/es).
  • Estudiants dels màsters (MEI, MIRI, MAI i MFPS), ompliu el formulari abans del 4 d'abril per indicar les vostres preferències respecte a l'organització de l'orla (o les orles), i quins professors/es preferiu que estiguin a l'orla (cada estudiant pot triar fins a 3 professors/es)