Invitació assistència IV Dialogue Unite! a la UPC

Esteu aquí

L'aliança Unite! i la nostra Universitat acolliran el 4th Dialogue Unite! Past, Present and Future del 29 de novembre a l'1 de desembre.

El IV Dialogue Unite! reunirà experts universitaris de les set universitats tècniques europees que formen part de l'aliança Unite! en el marc de la iniciativa de les universitats europees de la Comissió Europea.

A més, la trobada inclourà un branding event, per donar visibilitat social a Unite!. Des de la UPC s'ha convidat a representants d'institucions, empreses i governs, com a actors externs a l'aliança, per debatre amb els experts universitaris d'Unite! sobre temes clau per al futur del projecte universitari europeu: l'ètica i la tecnologia i el lideratge en tecnologies intel·ligents i l'impacte de l'aliança en l'educació superior europea, en els ecosistemes regionals d'innovació i, de manera global, en la societat.
Aquestes sessions estaran obertes per a totes les persones interessades.

Inscriu-te per assistir virtualment a les sessions i presencialment al branding event abans del 26 de novembre mitjançant inscripció IV Dialogue Unite!

Per qualsevol dubte sobre la trobada o les inscripcions pots adreçar-te a .