Inici curs 2020/2021 i actes de benvinguda

Esteu aquí

El 14 de setembre s'inicia el curs 2020/2021 a la FIB. Els dies 8 i 10 de setembre tindran lloc els actes de benvinguda de les diferents titulacions.

El dilluns 14 de setembre s'inicien les classes del primer quadrimestre del curs 2020/2021, tant per a estudiants de grau com per a estudiants de màster. Podeu consultar els calendaris acadèmics per veure els detalls.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Data: dimarts, 8 de setembre
Hora: 12.00 h
Lloc: Online

Acte de benvinguda als estudiants d'Erasmus

Hora: 9.30 h - 10.30 h
Lloc: Online

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Dijous 10 de setembre se celebrarà l'acte de benvinguda a la FIB als estudiants nous de primer curs.

En aquest acte el Degà i la Vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial faran una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat.

Es lliuraran els premis everis als dos millors expedients de la Fase Inicial 2019-2020. També es lliurarà el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase "Pas de l'Equador" (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica.

Hora: 11.00 h
Lloc: Online via youtube a https://www.youtube.com/mediafib

Acte de benvinguda als nous estudiants de Màsters FIB

Dijous 10 de setembre a les 16.00 h se celebrarà l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)

Hora: 16.00 h