Inici curs 2017-2018 i actes de benvinguda

Esteu aquí

El 12 de setembre s'inicia el curs 2017-2018. Els dies 6, 13, 14 i 15 de setembre tindran lloc els actes de benvinguda de les diferents titulacions.

El dimarts 12 de setembre s'inicien les classes del primer quadrimestre del curs 2017-2018, tant per a estudiants de grau com per a estudiants de màster. Podeu consultar els calendaris acadèmics per veure els detalls.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Divendres 15 de setembre se celebrarà l'acte de benvinguda a la FIB als estudiants nous.

En aquest acte el Degà i la Vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial faran una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat.

Es lliuraran els premis everis als dos millors expedients de la Fase Inicial 2016-2017. També es lliurarà el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase "Pas de l'Equador" (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica.

Data: Divendres, 15 de setembre
Lloc: Auditori. Edifici Vèrtex
         Plaça Eusebi Güell, 6

Acte de benvinguda al nous estudiants de Màsters FIB

Dimecres 13 de setembre a les 12.00 hores se celebrarà l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.
  • Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)
  • Màster Erasmus Mundus en Tecnologies de la Informació per a Business Intelligence (EMIT4BI)