III Concurs d'idees tecnològiques

Esteu aquí

Amb l'objectiu de recolzar el petit comerç i frenar la seva desaparició, es convoca la tercera edició del Concurs d'Idees Tecnològiques pel Comerç Minorista.

Amb l'objectiu de fer costat al petit comerç i frenar la seva desaparició, la Secretaria d'Estat de Comerç del Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, en col·laboració amb la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) i amb la Societat Estatal Correus i Telègrafs S.A. S.M.E convoca la tercera edició del Concurs d'Idees Tecnològiques per al Comerç Minorista, amb la finalitat de promoure el talent i la innovació i contribuir a generar solucions tecnològiques en el comerç minorista que serveixin per a dinamitzar i modernitzar el petit comerç.

Entre els destinataris del concurs es troben principalment:

• Profesionals i empresaris del sector de comercial,

• Emprenedors, Startups, developers de software, apps, etc.,

• Tècnics municipals de les àrees de modernització,

• Estudiants de grau de carreres tècniques i/o FP (informàtica, telecomunicacions, enginyeria i estudiants d'altres disciplines universitaries),

• Developers de software, aplicacions informàtiques (Apps.), etc.

Les millors idees rebran un premi en metàl·lic i els guardonats tindran l'oportunitat de presentar els seus projectes durant l'Acte de lliurament de premis. La dotació econòmica és de 34.000 €, sent el primer premi de 10.000 €.

El termini per a la presentació de projectes finalitza el 31 d'octubre de 2020.

Consulta el folletó on es resumeix la informació bàsica del concurs: objectius, categories, destinataris, criteris de valoració, etc., així com els dos Annexos necessaris per a la presentació de sol·licituds que s'han d'enviar-se per correu electrònic a: