I Hackathon UVic-UCC – Teràpies Digitals

Esteu aquí

Els participants de la Hackathon UVic-UCC tindran el repte de crear en equip una solució tecnològica en 24 hores els dies 27 i 28 de setembre de 2018.

Els participants de la primera edició de la Hackathon UVic-UCC tindran el repte de crear en equip una solució tecnològica en 24 hores.

Les idees es presentaran a les 8es. Jornades de TIC Salut i Social. Es premiarà la millor proposta a partir de la valoració dels assistents a les Jornades.

PARTICIPANTS

Estudiants universitaris, de cicle o batxillerat majors d’edat.

EQUIPS

5 equips de 4-5 persones amb perfils multidisciplinaris.

ON

Edifici del VIT

Si vols participar en aquesta edició envia la teva inscripció fins al 24 de setembre de 2018.

Un cop inscrit, si vols que el sopar i la nit del 26 a Vic et surti gratis, envia un correu a amb les teves dades (Per gentilesa de l'Euroregió Pirineus Mediterrània, un dels partners estratègics de les 8es Jornades TIC Salut i Social). Data límit de recepció de correus: 21 de setembre.

Més informació, programa i inscripcions.