I Fòrum BIB

Esteu aquí

Es celebrarà el proper dimecres 24 d’octubre, a les 9.30 hores, al CosmoCaixa Barcelona. L’acte d’inauguració anirà a càrrec de Hble. Sr. Pere Aragonès, vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya

El Fòrum BIB sota el lema "Bioinformàtica: solucions a reptes complexes" neix com a espai de debat sobre les expectatives, realitats i grans reptes de la bioinformàtica. La primera edició d'aquest Fòrum es centra en la salut de precisió amb la participació de diferents agents del món de l'administració, del sector privat, d'associacions de pacients, centres i infraestructures de recerca i experts relacionats amb la matèria.

En la jornada es comptarà amb els ponents més rellevants en el campo de la Bioinformàtica, així com amb la presència dels socis de Bioinformatics Barcelona (universitats, centres de recerca, instituts de recerca hospitalària, grans infraestructures científiques, empreses, start ups, etc). A través d’ells s'abordaran algunes de las aplicacions pràctiques de la Bioinformàtica, es presentaran casos d’èxit en l’ecosistema, i es mostraran les conclusions dels diferents grups de treball del BIB.

Més informació.