HEDY: Life in the AI era

Esteu aquí

La UPC participa en un projecte europeu per incorporar continguts sobre intel·ligència artificial en estudis universitaris.

El projecte Eramus+ HEDY: Life in the AI era, busca incorporar la intel·ligència artificial als diferents tipus d’estudis universitaris, no només tecnològics, i crear continguts multimèdia accessibles i gratuïts sobre el seu impacte.

En el projecte hi participen 5 països europeus Alemanya, Espanya, Itàlia, Portugal, Bulgaria i Hungria. De la UPC hi participen els investigadors Davide Careglio, Cecilio Angulo, Josep Solé Pareta i Francisco Javier Herando del centre de recerca Intelligent Data Science and Artificial Intelligence Research Center (IDEAI-UPC).

En el marc del projecte, el 16 de maig de 9.30 a 13.30 h tindrà lloc el primer Multiplier Event en format mixte a la sala d'actes de l'edifici Vèrtex i per Google Meet.

Aquest esdeveniment que serà en català/castellà, té per objectiu iniciar el debat sobre la vida a l'era de l'IA identificant reptes, beneficis i riscos i facilitar un espai de treball per intercanviar experiències i cooperació de les parts interessades en temes d'IA.

La inscripció és obligatòria, però gratuïta.

Més informació sobre el Multiplier event: Understanding Life in AI Era - Booklet Validation Workshop

Premsa UPC