[Hackers@UPC] Tech Talk: Intro to Artificial Neural Networks

Esteu aquí

Dimecres 24 d'octubre a les 12 h a l'A3001, xerrada oberta a tothom organitzada per Hackers @ UPC. Aquest cop ens introduiran en el món de les xarxes neuronals artificials.

Des de Hackers@UPC, la setmana que ve organitzen una nova xerrada gratuïta adreçada a tots els estudiants de la facultat.

Títol: Intro to Artificial Neural Networks
Data: 24 d'Octubre a les 12 hores
Lloc: A3001

Les aus ens van inspirar a volar. Sembla lògic, doncs, mirar l'arquitectura del cervell per inspiració sobre com construir una màquina intel·ligent. Aquesta és la idea clau que va inspirar les xarxes neuronals artificials (ANN). Les ANN són el nucli del Deep Learning. Són versàtils, potents i escalables, que són ideals per afrontar tasques de Machine Learning. En aquesta xerrada, introduirem ANNs, començant per una ràpida visió general del perceptró de múltiples capes i construint un amb Caffe per resoldre la classificació d'imatges.