Hack The Box University CTF 2022

Esteu aquí

Torna la Hack The Box, del 2 al 4 de desembre, un equip format per estudiants representarà la UPC en el Hack The Box University CTF 2022, participa!

Enguany la UPC aposta més fort per la seguretat informàtica. Del 2 al 4 de desembre, un equip format per estudiants representarà la UPC en el Hack The Box University CTF 2022. Aquest CTF (Capture The Flag), és una competició internacional formada per reptes de seguretat informàtica i hacking amb més de 50000 $ en joc, on hi participen universitats de tot el món.

Tot aquest conjunt de reptes engloba temàtiques com web, binary explotation, criptografia, reversing, forensics, hardware, cloud i boot2root.

L'any passat, la UPC va aconseguir un 48è lloc d'un total de 594 universitats. Aquest any es pretén millorar aquest resultat.

Ets estudiant de la UPC i tens ganes de participar-hi? Des de la UPC t'animem a formar-ne part!

Contacta amb l'esCERT UPC ( ) o amb l'associació GreyHatUPC ( )!