Greening Africa Together

Esteu aquí

La xarxa Greening Africa Together és una iniciativa de la Technisches Universität Berlin (TU Berlin) per a impulsar projectes conjuntament amb estudiants de les universitats africanes i les comunitats locals, amb l'objectiu d'empoderar la joventut africana en la lluita contra l'emergència climàtica i ecològica.

La UPC forma part d'aquesta xarxa, i busquem 8 estudiants de màster que vulguin participar en els projectes que s'impulsen. Tots els projectes estan relacionats amb les "tecnologies verdes" i l'adaptació i mitigació del canvi climàtic. Els projectes es desenvolupen a distància en equips multidisciplinars i internacionals, i si és possible al final de semestre es farà la implementació a terreny.

Els projectes es duen a terme en equips formats per estudiants de diverses universitats de la xarxa, sempre assegurant que hi ha un bon equilibri entre les universitats africanes i europees. En el cas que sigui possible fer el desplaçament, el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC cobrirà les despeses de desplaçament fins a 1.400 euros per a cada participant.

Les persones participants s'han de comprometre a desenvolupar les tasques que li siguin encomanades per l'equip en el marc del projecte, assistir a les reunions que es convoquin (virtuals) i realitzar la formació obligatòria (online workshops) coordinada per la TUBerlin i que té lloc cada dues setmanes (en dijous a les 15.00 h, hora de Barcelona).

La incorporació als projectes està prevista a partir del 15 d'abril, no té cap cost per a l'estudiantat i té una durada de 6 mesos, al final de la qual, si les condicions globals ho permeten, es realitza el desplaçament sobre el terreny d'entre 2 i 6 setmanes per a la implementació del projecte (summer school). És imprescindible un bon nivell d'anglès.

Si hi estàs interessat/da, cal que facis arribar la teva candidatura fins el 12 d'abril a , incloent en el missatge un resum del CV (1 pàgina màxim) i un escrit de motivació en anglès, on s'indiqui en quin projecte vols participar.

Llistat de projectes en els que s'admeten estudiants internacionals per a aquest semestre.