GDSC UPC 2021-2022, NFT & Web 3 Talk

Esteu aquí

Som el club d'estudiants desenvolupadors de Google a la UPC: T’interessa saber com el Bitcoin o la tecnologia NFT poden canviar el món?

Vine al nostre primer esdeveniment on tindrem convidats especials que ens explicaran aquestes tecnologies i com les podem fer servir!

Donarem la benvinguda a la nova temporada, a més d'una xerrada per part de Miguel Piedrafita, top NFT i Web3 influencer

Divendres 19 de novembre, 18 h, en línia. Apunta't

Els clubs estudiants de desenvolupadors de Google (GDSC) són grups comunitaris per a estudiants universitaris i universitaris interessats en les tecnologies per a desenvolupadors de Google. En unir-se a un GDSC, els estudiants augmenten els seus coneixements en un entorn d'aprenentatge igual a igual i creen solucions per a les empreses locals i la seva comunitat.