GCED acreditat en progrés vers l'excel·lència per l'AQU Catalunya

Esteu aquí

L' Informe definitiu d'Avaluació Externa i d’Acreditació valora el GCED com a «acreditat en progrés vers l'excel·lència»

Hem rebut l'Informe definitiu d'Avaluació Externa i d’Acreditació corresponent al GCED.
El titulació ha assolit la valoració qualitativa «acreditada en progrés vers l'excel·lència», que és la màxima valoració possible. De les 6 dimensions, 4 han obtingut el resultat «acreditada en progrés vers l'excel·lència».

El resultat de l'avaluació de cadascuna de les dimensions analitzades és el següent:

Dimensió i resultats:

1. Qualitat del programa formatiu: En progrés cap a l'excel·lència
2. Pertinència de la informació pública: S'assoleix
3. Eficàcia del Sistema de garantia interna de la qualitat: S'assoleix
4. Adequació del professorat al programa formatiu: En progrés cap a l'excel·lència
5. Eficàcia dels sistemes de suport a l'aprenentatge: En progrés cap a l'excel·lència
6. Qualitat dels resultats del programa formatiu: En progrés cap a l'excel·lència

Com a fortaleses i bones pràctiques de la titulació s'ha destacat:

• Nivell acadèmic de l'estudiantat molt elevat.
  • La qualitat dels mecanismes de coordinació de la titulació.
  • L'assignació de la docència a professors experts en les matèries.
  • Professorat molt compromès amb el títol, sense distincions de pertinença a un Centre o altre.
  • El notable suport institucional al professorat per al desenvolupament de les seves funcions i per a la millora de la qualitat de l'activitat docent i investigadora.
  • El programa d'acció tutorial per als i les alumnes de nou ingrés i amb necessitats educatives especials. Aquest programa incrementa el rendiment acadèmic i fomenta la relació entre les diferents promocions
  • El programa d'Aula Lliure i les classes de reforç.
  • L'accés a les instal·lacions, serveis i recursos materials de l'alumnat del GCED a l'oferta dels 3 centres implicats en la gestió.
  • L'increment d'hores per resoldre dubtes durant els semestres del confinament (Covid-19).
  •  El sistema d‟avaluació de les assignatures és continu i inclou propostes per recuperar coneixements.
  • El sistema de rúbriques per millorar l'avaluació del TFG.
  • Les taxes de rendiment són molt adequats i millorades respecte a la previsió.
  • Les taxes de treball i adequació són molt bones i estan per sobre de la mitjana nacional. Les persones titulades compten amb el reconeixement al mercat laboral.