Forma part de l'equip UPC-FIB a l'SCC 2023

Esteu aquí

Obertes les inscripcions per l’equip UPC-FIB a la Student Cluster Competition fins al 9 d’octubre!

L'ISC-HPCAC Student Cluster Competition (SCC) anima als equips internacionals d'estudiants universitaris a mostrar la seva experiència en informàtica d'alt rendiment en una competició que construeix habilitats crítiques, relacions professionals i esperits competitius.

La Universitat Politècnica de Catalunya, juntament amb el Barcelona Supercomputing Center dona suport a un equip d'estudiants de Grau que participen en el concurs. L'equip de la UPC ha estat guardonat cinc vegades amb el premi favorit dels fans.

Si ets estudiant de Grau a la UPC, si estàs interessat a saber més sobre la competició i et sents preparat per llançar-te a una aventura desafiant, uneix-te a l’equip!

Omple el formulari abans del 9 d’octubre a les 23:59 h i es posaran en contacte amb tu.

Participants d’aquesta activitat rebran 2 ECTS. S’anima a la participació de dones estudiants.

Per qualsevol dubte contacta amb o vine a les jornades informatives que han preparat pel Campus:

• Dimecres 5 d'octubre a les 14 h a l’aula C6E101
  • Divendres 7 d'octubre a les 12 h a l’aula C6E101