Faràs una estada de mobilitat en el curs 23-24?

Esteu aquí

Uneix-te al grup de Telegram de la teva àrea geogràfica si vols conèixer altres companys que marxaran de mobilitat.

mobilitat 23-24

Si has estat seleccionat per fer un intercanvi el curs vinent, segurament voldràs contactar amb els estudiants que també marxaran. És per això que hem creat diferents grups de Telegram perquè puguis entrar i posar-vos en entre vosaltres.

Són en total 6 grups privats diferenciats per àrea geogràfica de destinació: Central Europe, Northern Europe, Mediterranean Europe, Central Europe, North America, Latin America i Asia. És molt important que t'afegeixis al grup que correspongui.

Trobaràs a sota la zona de destinació + l'enllaç a la invitació:

I recorda que estem anunciant a les escoles de destí qui sou els estudiants seleccionats 'nomination' i que hauràs de fer tot un procediment de registre 'application' a la universitat de destí, estigues atent al correu (també Spam), súper important seguir el procediment dins de termini.