Ernest Teniente nou director a l’inLab FIB

Esteu aquí

El professor Ernest Teniente ha estat nomenat nou director de l’inLab FIB en substitució del professor Josep Casanovas a efectes de l'1 de setembre de 2020.

Ernest Teniente, doctor per la Universitat Politènica de Catalunya, és professor del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació i membre del grup de recerca Information Modeling and Processing d’aquesta universitat. També ha sigut investigador visitant en el Politècnic de Milan i la Universitat de Roma Tre. Ha estat en actiu en els camps de l’enginyeria del software i bases de dades per més de vint anys.

El nostre agraïment al professor i exdegà de la FIB Josep Casanovas, que ha liderat des de l'inici el Laboratori de Càlcul de la FIB (LCFIB), i la seva continuació, inLab FIB. El seu treball al llarg d’aquest període ha dotat a la FIB d’un servei TIC orientat a les seves necessitat acadèmiques i de gestió. Des de la seva posició ha liderat nombrosos projectes innovadors com ara el programa Talent, que ofereix una formació integral de l'alumne mitjançant la integració en projectes reals.

Desitgem encerts i èxits al professor Ernest Teniente en la nova funció.

web inLab FIB

FUTUR. Portal de la Producció Científica dels Investigadors de la UPC: