Entra i vota, necessiten el teu suport!

Esteu aquí

L'equip de la UPC, ThunderChip, necessita del teu suport per guanyar el premi "Fan Favorite".

Una vegada més, un equip de la UPC format per estudiants, competeix en la ISC-HPCAC Student Cluster Competition, que es celebra durant els conferències ISC17 que tenen a Frankfurt (Alemania) del 17 al 21 de juny de 2017.

L'objectiu d'aquest competició és introduïr la següent generació d'estudiants a la tecnologia HPC i a la seva comunitat.

En aquesta edició hi participen 12 equips entre els quals es troba l'equip de la UPC, ThunderChip, format per Antoni Navarro (Toni), Carles Garriga (Carles), Fabio Banchelli (Fabio), Ferran Pallarès (Ferran), Marc Benito (Kinoli) i Víctor Antón (Vector).

S'ha publicat l'enllaç per al premi "Fan Favorite", entra i vota per l'equip, necessiten la teva ajuda per guanyar. Les votacions estaran obertes fins dimecres 21 a les 14 h.