Emprèn amb Santander X Explorer

Esteu aquí

S'obren les inscripcions del programa per a emprenedors de Santander fins al 12 de desembre.

Comencen les inscripcions per la XVIII edició del programa gratuït Santander X Explorer, aquestes es tancaran el 12 de desembre.

Aquest programa, orientat a estudiants universitaris, en coordinació amb Emprèn UPC ofereix formació en línia (o semipresencial) del 29 de gener fins al 28 d'abril amb 8-10 hores setmanals.

A la formació pots trobar: informació i eines per saber com realitzar el teu projecte dins dels Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030, accés a la comunitat de Santander X, possibilitat d'accés al Santander XLaunch de Babson College i una plataforma de crowdfunding si acabes entre els millors projectes.

Pots inscriure't aquí.

O fer consultes al correu

Per més informació accediu a Emprèn UPC i de Explorer.