El 5 de febrer es donen de baixa els comptes d'alumnes

Esteu aquí

L'inLab FIB informa que a partir del 5 de febrer es donaran de baixa els comptes d'alumne (Xarxa de PC (Windows i Linux), Bases de dades i serveis Virtech i Bscw).

- Xarxa de PC (Windows i Linux): Els comptes es posaran a disuser i els perfils de Windows, l'escriptori i el directori home de linux s'esborraran.

- Bases de dades: Els comptes de les BD oracle, mysql, postgres i hadoop s'esborraran.

- Serveis virtech i bscw: els comptes s'esborraran junt amb les màquines virtuals i continguts.

Els comptes dels PFC,TFG i alumnes de reevaluacions i de Màsters es mantindran oberts.

Tornareu a tenir comptes a partir del 19 de febrer.
Els comptes de correu electrònic no es donen de baixa, per llegir el correu des de fora de la FIB podeu fer servir el WebMail (webmail.fib.upc.edu), o bé, seguir les instruccions que hi ha a: www.fib.upc.edu/ca/la-fib/serveis-tic/correu-destudiant.