Edició 2024 del HackForGood - Càtedra Telefònica UPC

Esteu aquí

Els dies 15 i 16 de març té lloc la HackForGood

Aquest 2024 torna la HackForGood!

Els propers 15 i 16 de març es celebrarà el 9è HackForGood, en aquesta ocasió per a celebrar el centenari de Telefònica, organitzat a Barcelona per les Càtedres Telefònica UPC-UPF i UB-URV, i l’Escola 42 Telefònica.

En tot el territori nacional es reuniran més de 1000 estudiants de 25 universitats i de Campus 42 en 13 ciutats, per a treballar junts en la creació i el desenvolupament de solucions tecnològiques innovadores amb una finalitat social.

Estàs convidat/da a participar en nous reptes sobre com aconseguir un món digital més sostenible (també pots proposar el teu propi tema). Els dies del hackathon estaran destinats a compartir experiències, idees, codi i dades amb altres participants, ja siguin cares conegudes com noves.

Així doncs, vols participar a la hackathon més social de l’any? Es repartiran més de 50.000€ en premis, no t’ho pots perdre!

Si ets estudiant/a, ja et pots inscriure a través d’aquest enllaç i desenvolupa el teu projecte en equip, supervisats per experts en aquests àmbits.

*La inscripció inclou samarreta, àpats, cafès i begudes durant tota la hackathon.

*Número de places limitades