Dissenyant les plataformes del futur

Esteu aquí

Vols participar en el disseny d'una plataforma de serveis corporatius basada a l'Internet de les coses?

Logo Alliance4youth reto Axa-Nestle

El proper 27 d'abril, en les instal·lacions de la UIC Barcelona, dues corporacions suïsses, presenten un repte conjunt d'imaginació a alumnes d'ADE de UIC i de la FIB de la UPC: dissenyar un futur servei de protecció en el benestar. Per a això, en equips, hauràs de dissenyar un servei, a ser prestat conjuntament per ambdues empreses, per a la provisió d'un recomendador d'hàbits saludables, amb una protecció ajustada al comportament de l'usuari.

Si creieu que ens aboquem a un futur 'platform-based', anticipa't i vine a dissenyar-ho. Establiràs el model de servei digital, i la seva base de negoci, basant-te en el mètode Platform Design Toolkit.

Inscriu-te i participa en una experiència inter-universitària enfront d'unes corporacions multinacionals.

La celebració de l'esdeveniment s'efectuarà en dues ubicacions principals. A la Sala Jardí del campus Barcelona de UIC BCN (www.uic.es), situada entre els edificis Alfa i Beta, a la qual s'accedeix des del carrer Inmaculada, 22, cantonada Iradier. L'inici està programat per les 9:00 del dijous 27 d'abril. La segona part, durant la part i a partir de les 16:30, en les oficines de Nestlé, situades en l'Avinguda dels Països Catalans, 51, d'Esplugues de Llobregat. El menjar se celebrarà en el propi recinte de la UIC BCN i està sufragada per la iniciativa.

Horari previst és:

Sala Jardí del campus Barcelona de UIC BCN

9.00h Presentació de Alliance for Youth – AXA & Nestlé
9.30h Presentació dels professionals/ tutors de cada casa
9.45h Presentació del repte - Carlos Cosials
10.00h Comença el repte!, amb la presentació de la meteodología PDT
(platformdesigntoolkit.com)
10:45h Elaboració de les propostes
13.00h Pausa dinar(Sala Alfa-201 + Alfa 201)
14.00h Preparar presentació a defensar
15.30h Desplaçament a Nestlé (Esplugues de Ll.)

Oficines de Nestlé

16.30h Presentació de projectes en Nestlé.
17.45h Deliberació del jurat
17.45h Visita a l'edifici