Datathon Digital Health 2022

Esteu aquí

Ets a temps d’unir-te a la primera Datathon en Digital Health! Construeix solucions digitals per impulsar l’ecosistema de la salut del futur i guanya fins a 2400 €.

Arriba la Datathon Digital Health, una competició oberta per a estudiants de grau, postgrau i doctorat en disciplines relacionades amb programació, anàlisi i arquitectura de dades, bioinformàtica, ciència de dades, interoperabilitat, experts en Big Data i Intel·ligència d'Artificial en salut.

Durant la competició es treballa per equips, d’entre 3 i 5 persones, per a definir solucions que donin resposta a reptes reals plantejats per organitzacions sanitàries i de la indústria farmacèutica.

Cada grup ha d’escollir un dels reptes plantejats, que formen part de les necessitats reals per a les organitzacions de la salut, i actua en el desenvolupament de les idees i solucions digitals.

La competició Data4Health tindrà lloc del 27 de juny a l’1 de juliol.

Reptes

• Assistent per a identificar la cobertura de serveis d'un pacient en la seva primera visita.
  • Traçabilitat intel·ligent de Protecció de Dades Personals.
  • Anàlisi de la incidència de diferents factors de risc associats a casos de COVID en un conjunt de pacients anonimitzats.
  • Exploració de les capacitats de reclutament de pacients en assajos clínics federats.

Consulta les bases de la competició i inscriu-te fins al 23 de juny de 2022.

Per qualsevol dubte podeu contactar a

Web Datathon