Curs sobre electrònica justa i sostenible

Esteu aquí

Del 3 d’octubre al 16 de desembre l’ISF ha preparat un curs online sobre electrònica justa i sostenible.

Aquest curs pretén donar un punt de vista de l'electrònica centrat en els aspectes socials que tracta i que tenen relació directa amb el cicle de vida dels dispositius electrònics. També s'abordaran els impactes ambientals de tot el cicle de vida, així com solucions.

En finalitzar el curs es tindrà coneixement de les alternatives existents i es tindrà una visió crítica del sector de l'electrònica.

El curs està orientat sobretot a persones vinculades al sector de l'enginyeria i de la cooperació internacional, on les i els estudiants de les carreres tècniques tenen l'oportunitat d'accedir a una formació que complementi la que reben a les universitats.

El curs tindrà lloc del 3 d’octubre al 16 de desembre amb un total de 55 hores lectives. Per inscriure’t cal emplenar el formulari.

Ingeniería Sin Fronteras