Curs de pràctica oral d'anglès de nivell B2, 2022

Esteu aquí

Vols millorar el teu anglès oral? El Servei de Llengües i Terminologia ofereix un curs de pràctica oral d’anglès de nivell B2.

L’SLT (Servei de Llengües i Terminologia) ha programat 26 places disponibles per a poder realitzar el curs de pràctica oral d’anglès tant en modalitat presencial com virtual. El curs està subvencionat, només serà necessari un abonament de 50 euros en concepte d’inscripció.

Aquest curs va adreçat als estudiants de grau, sobretot aquells alumnes que no tenen acreditada la competència en una tercera llengua i vulguin reforçar la seva comunicació oral a més d’aconseguir 1 ECTS un cop superat el curs. La durada serà de 12 sessions de 90 minuts i una sessió final de tancament de 120 minuts.

Per a realitzar el curs s’ha d’omplir el formulari d’inscripció  abans del 21 de febrer de 2022.

Web de l'SLT