Cosmic Research busca informàtics!

Esteu aquí

Cosmic Research és una associació nascuda amb l’objectiu de revivar la passió per l’exploració espacial entre els joves. El nostre principal objectiu és convertir-nos en la primera organització estudiantil a escala mundial en enviar un coet a l'espai.

logo-cosmicresearch

Actualment posseïm el record d’altitud amb un coet fet per estudiants amb 2km. Aquest coet, el Resnik, va ser completament dissenyat i construït per nosaltres. Fa 2 metres, el fuselatge està fet de fibra de carboni, i disposa d’un sistema electrònic amb comunicació a dues bandes amb l’estació de control. Podeu trobar més informació a la nostra pàgina web https://www.cosmicresearch.org.

Estem buscant a persones molt motivades i que hi puguin dedicar una gran quantitat d’hores. Actualment l’equip està format per estudiants de graus molt diversos, informàtics, telecos, vehicles aeroespacials, tecnologies aeroespacials i industrials. Els interessats podeu enviar un correu a amb el vostre CV i una carta de motivació fins al 30 de juny.

Per qualsevol dubte, podeu contactar-nos a la mateixa direcció.