Convocatòria d'Ajuts 2020 - Centre Cooperació Desenvolupament UPC

Esteu aquí

Publicada la convocatòria d'ajuts del CCD de la UPC per a l'any 2020.

CCD convocatoria ajut 2020

S'ha fet pública la convocatòria d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC corresponent a l'any 2020. La convocatòria es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d'estudiants, Personal Docent Investigador i Personal d'Administració i Serveis a la Campanya del 0,7%, per donar suport a les accions i activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament i educació per al desenvolupament.

Les cinc modalitats que es contemplen són:

• MODALITAT A: Activitats de cooperació internacional per al desenvolupament.
  • MODALITAT B: Projectes de recerca en ciència i tecnologia per al desenvolupament.
  • MODALITAT C: Projectes d’enfortiment institucional a universitats
  • MODALITAT D: Projectes de cooperació local.
  • MODALITAT E: Activitats de sensibilització i educació per al desenvolupament.

Les sol·licituds es poden presentar fins el proper 3 de març.

En el següent enllaç hi trobareu les bases de la convocatòria així com la informació de com presentar la sol·licitud: https://www.upc.edu/ccd/ca/accions-al-sud/convocatoria-dajuts/xxviii-convocatoria-dajuts-2020

Per a qualsevol dubte o aclariment contacteu a