Conferència: "Fiberleaks"

Esteu aquí

Conferència de Xavi Portales, ex-fíber, ex-professor de la UPC, responsable de Projectes Especials d’IT a Catalana Occidente.

Dia: dijous 30 de Novembre, 13.00 h.

Lloc: Sala d’Actes UPC, Edifici Vertex planta S1

Cicle de conferències organitzat en l’àmbit de l’assignatura “Empresa i Entorn Econòmic”.

Jose cabré i Joan Carles Gil, professors del Departament d’Organització d’Empreses es complauen a convidar-vos al cicle de Conferències/Debat.

En el camí que porta des de la FIB a treballar per una multinacional del món de les assegurances (que passa per treballar per  dubtoses consultores de tecnologia i, inclús, treballar com a professor associat de la UPC) un creu aprendre algunes lliçons que li hauria agradat conèixer quan era estudiant a la facultat i que ningú li va explicar.

Quins perfils busquen les empreses per les seves àrees de tecnologia? Cal, de veritat, abraçar la mediocritat? Esteu segurs de no haver escollit els estudis equivocats?

Intentarem respondre a aquestes i altres preguntes en una conversa que es disfressa de conferència per semblar més important.

Xavier Portales Pau, Responsable de Projectes Especials d’IT, Catalana Occidente.

En Xavier va ser estudiant de la FIB. La seva carrera com a informàtic professional va començar en el món de l’economia submergida, cobrant per formatejar ordinadors plens de virus amb versions pirates de Windows 95, per seguir en consultories tecnològiques de dubtós prestigi, fins aterrar a l’àrea de tecnologia de Catalana Occidente. Va ser professor d’Entorn Econòmic i Empresa a la FIB durant 3 cursos.

Ni Catalana Occidente, ni la UPC, subscriuen cap de les opinions que puguin ser expressades durant la conferència i es reserven el dret d’emprendre accions legals si ho estimen oportú.