Citython Barcelona 2018

Esteu aquí

Citython és una activitat organitzada en el marc de l'Smart City Week, una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona per reflexionar i experimentar sobre la relació entre les persones, la tecnologia i les ciutats, que compta amb més de 50 activitats programades del 5 a l'11 de novembre per tots els districtes de Barcelona.

Citython Barcelona és una hackathon de 3 dies de durada a Barcelona (6, 10 i 11 de novembre), que dóna l'oportunitat d'ajuntar ments creatives i inquisitives per solucionar els problemes de gentrificació en el centre històric de Barcelona. Professionals dels camps de l’urbanisme, humanitats, ciències de la computació i de data s’ajuntaran per aportar sessions de co-creació, hacking i col·laboració. La diferència entre una hackathon típica és que la Citython requereix de l’anàlisi de dades urbanes per entendre el problema i arribar a una conclusió.

Hi haurà tres equips guardonats que rebran un premi econòmic de 1.500 €. A la vegada, els guanyadors presentaran els seus projectes a l’Ajuntament de Barcelona durant l’Smart City Expo.

Els estudiants poden realitzar el registre per l’esdeveniment a través del lloc web de la Citython Barcelona. Tota la informació, així com l'agenda o els requeriments per participar, es poden trobar a www.citython.barcelona. Les places són limitades, recomanem que els estudiants sol·licitin plaça al més aviat possible.