Call for abstracts for student-led Best Idea 2021 Competition

Esteu aquí

A la xarxa CESAER s'ha obert una convocatòria (call for abstracts) per al Concurs de Millor Idea 2021 ("Best Idea 2021 Competition"), donant la possibilitat a equips d'estudiants de grau, màster o doctorat de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat.

best_idea_2021_competition

Els equips d'estudiants també hauran d'incloure al menys un staff de la universitat.

Tots els estudiants interessats s’hauran d’inscriure al taller (online) d’informació que tindrà lloc el 15 d’octubre de 13:30 a 15:00 h. En aquest taller es presentarà la competició i s’oferirà als possibles participants la possibilitat de fer preguntes als organitzadors.

El termini per a la presentació dels abstracts finalitzarà el 31 de gener de 2021.