Beques per a estudiants de graus TIC

Esteu aquí

El sector privat es mobilitza per crear unes beques per a estudiants de carreres tecnològiques.

Ampliació del termini Fins al 20 de gener de 2021 per participar en programa ApadrinaTIC

La fundació Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) ha posat en marxa el projecte apadrinaTIC, una iniciativa que neix amb l’objectiu de donar suport – econòmic i professional – als estudiants d’enginyeria informàtica i telecomunicacions.

ApadrinaTIC és un programa de beques d’ajut al pagament de la matrícula finançat per les empreses tecnològiques agrupades al CTecno i per professionals, que està adreçat als estudiants que vulguin matricular-se o ja estiguin cursant els graus d’informàtica i de telecomunicacions en alguna universitat pública de Catalunya.

Amb aquesta iniciativa, el CTecno vol donar resposta a alguns dels reptes que avui presenta aquest sector, com aconseguir una major participació de la dona i una major presència de persones de nivell socioeconòmic baix.

Les empreses sòcies de la fundació Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) que han col·laborat en aquesta primera edició de l’ApadrinaTIC aportant un total de 22.000€ són BMC, T-Systems, Minsait, Cisco, Basetis, Econocom Nexica, NetApp, Seidor, SITEP, Claranet i SII Concatel.

La gestió d’aquestes beques s’ha fet amb la col·laboració de la Secretaria d’Universitats i de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris (AGAUR).

El termini per presentar les sol·licituds de beques per a la convocatòria del curs 2020-21 és del 20 d’octubre fins el 15 de novembre de 2020. La resolució tindrà lloc a finals de novembre.