Beques de col·laboració amb el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu 2022

Esteu aquí

Presenta't a la convocatòria de 5 beques de col·laboració en l’àmbit d’actuació del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu fins al 29 de desembre.

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, conscient de la necessitat d'afavorir la formació pràctica de les persones que realitzen o han realitzat estudis universitaris, ha obert una convocatòria de cinc beques de col·laboració.

A qui va dirigit?

Per optar a una beca, les persones s’han de trobar en alguna d'aquestes situacions:

• Haver obtingut un doctorat, un màster o un grau durant el període dels tres anys anteriors a la convocatòria de la beca, en alguna de les especialitats de ciències polítiques, sociologia, economia, estadística, matemàtiques, física, enginyeries, psicologia, pedagogia, psicopedagogia.
  • Ser estudiants d'una segona carrera o grau, de màster o postgrau o d'un doctorat en el moment de sol·licitar la beca, en alguna de les especialitats indicades en l'apartat anterior.

Els participants han d'estar en possessió, com a mínim, del nivell C de llengua catalana i castellana, i B2 d'anglès.

No poden optar a la beca les persones que hagin obtingut una beca en l'àmbit de les actuacions del Consell en convocatòries anteriors.

La percepció econòmica de les beques és de 1.330 euros mensuals per una dedicació de 35 hores setmanals.

Sol·licita la teva beca fins al 29 de desembre de 2022.

Beques de col·laboració