Beca Santander (curs 2023-2024)

Esteu aquí

Ajut econòmic del Banc Santander per estudiants matriculats durant el curs 2023/2024 i beneficiaris de la beca general del Ministeri d'Educació.

Es seleccionaran 24 estudiants de grau en un centre propi de la UPC i que hagin estat beneficiaris d’una de les beques convocades pel Ministeri d’Educació (o ajut equivalent de les Comunitats Autònomes) en el curs 2022/23.

Consulta la convocatòria en aquest enllaç.

La beca s'ha de sol·licitar a la pàgina web del Banco Santander abans del 13 de novembre de 2023.