Beca general del Ministeri 2022-2023

Esteu aquí

S’avança el període de demanar la beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional pel curs 2022-2023. La beca es podrà sol·licitar des del 30 de març al 16 de maig.

La beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional es destina a aquelles persones que es matriculen en estudis universitaris oficials de grau o de màster universitari i que volen accedir a la reducció del cost de matrícula i/o a altres compensacions econòmiques que el Ministeri atorga en funció de la renda i del patrimoni familiar i de requisits acadèmics.

Com a novetat del curs vinent 2022-2023, s’avança el període per demanar la beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional. La beca es podrà sol·licitar des d’aquest dimecres 30 de març fins al 12 de maig 16 de maig. Tots els estudiants hauran de demanar la beca abans d’obtenir plaça, de decidir estudis i sense saber si el próxim curs estudiaran o no.

En la tramitació, els candidats i candidates a la beca hauran d’indicar els estudis que considerin més probables i podran modificar la sol·licitud al setembre (en dates que encara estan per confirmar).

Servei de Gestió Acadèmica UPC - Beca de caràcter general del Ministeri curs 2022-2023