Arriba el Recircula Challenge 2021!

Esteu aquí

Oberta la convocatòria a la tercera edició del Recircula Challenge 2021 “Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena”.

Ens plau informar que s’ha obert la convocatòria Recircula Challenge 2021 que en aquesta tercera edició aborda el repte “Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena”.

El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a estudiantat matriculat el curs 2020-21 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món amb l'objectiu d'impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu.

La inscripció

Es realitzarà una sessió informativa el 4 de novembre de 18 h a 18.45 h, per la cual també es requereix inscripció.