Apunta't a la 2a edició del programa de MENTORIES. Nou termini!

Esteu aquí

Acompanya els estudiants que acaben d'aterrar a la universitat. Recordes el teu primer quadrimestre al GEI? T'hauria agradat que altres estudiants més experimentats t'haguessin explicat com sobreviure a la FIB?

Logo FIB-UPC

Doncs participa en aquesta edició de mentories entre iguals i posa la teva experiència al seu abast!

Si ets estudiant de la FIB (del GEI amb 90 ECTS superats al final d’aquest quadrimestre o de màster però vas cursar el GEI a la FIB), pots participar en aquesta segona edició i fer de MENTOR d’altres estudiants. Motius per apuntar-te:

• Dels 28 mentors que van participar a la primera edició, el 100% recomanen seguir les mentories als estudiants nous i el 91% recomanen fer de mentor.
  • Mira que n’opinen els estudiants del curs passat:

“No només és interessant la informació que dóna el mentor, sinó també les experiències que explica.”

“Creo que las mentorías son esenciales y de lo más importante que vas a tener, porque es la que de verdad te explica cómo empezar y cómo afrontar la carrera”

“Realment m'han resultat súper útils, m'han explicat moltes coses que no sabia o que no tenia clares, i quan et trobes en un entorn nou i on tot és tant diferent s'agraeix molt tenir algú al teu costat que t'ajudi i t'orienti una mica. En aquesta última sessió m'ha aclarit molts dubtes que tenia sobre la matrícula i l'organització de les assignatures i sincerament m'ha anat genial. A més a més el meu mentor ha aconseguit fer les classes súper divertides i entretingudes, m'ha encantat tenir-lo com a mentor.”

Com a MENTOR rebràs de manera gratuïta una formació prèvia d’unes 10 hores en tècniques de Coaching que et prepararà per fer-te càrrec:

• d’un grup d’entre 15 i 17 estudiants de Q1 de fase inicial (sempre els mateixos),
  • al llarg de 7 sessions d’uns 50 minuts,
  • en el període de classes,
  • i sempre en horari lectiu.

En cap cas les sessions de mentories impliquen donar suport acadèmic.

La finalització amb èxit de la teva participació com a MENTOR et dóna dret a:

• Diploma del curs de Coaching (*) (calendari del curs per determinar).
  • Fins a 2 ECTS de reconeixement (GEI) o de Seminari (MIRI).

Si vols participar, envia un correu electrònic, com a molt tard el 26 de maig 5 de juny de 2017, a , amb:

• tema: MENTORIES,
  • les teves dades personals (nom, cognoms, DNI i titulació que estàs cursant),
  • una breu descripció dels motius pels quals t’agradaria participar en aquest projecte i perquè penses que series un bon mentor,
  • el nombre d’ECTS de la titulació superats fins ara.

La setmana del 5 de juny et comunicarem per correu electrònic si has estat seleccionat o no.

(*) Alguns dels continguts del curs són: Estratègies d’estudi, Planificació del treball i estratègies d’èxit, Preparació per a les proves d’avaluació, etc.