Ajuts UPChelps quadrimestre tardor 2023-24

Esteu aquí

Ajuts UPChelps per subvencionar les despeses de matrícula per a alumnes de grau, màster i doctorat.

Els ajuts UPChelps tenen com a objectiu subvencionar les despeses de matrícula per a alumnes de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) que compleixen els requisits i que puguin acreditar documentalment dificultat sòcio-econòmica que dificulten continuar amb els seus estudis.

Destinataris:

1. Estudiants oficials de grau o de màster matriculats durant el curs pel qual es presenti la sol·licitud.

2. Estudiants de doctorat de qualsevol dels programes coordinats per la UPC.

Els ajuts eximiran del pagament dels crèdits matriculats, les taxes o les matrícules de tutoria, segons el cas, en el quadrimestre en que s'ha concedit l'ajut, sempre que aquests no estiguin ja coberts per cap altra beca, prestació o ajut.

El termini per a la presentació de sol·licituds per estudiants amb matrícula anual i de quadrimestre de tardor és fins a les 24 hores del 22 d'octubre de 2023.

Les sol·licituds s'han de presentar a través de la seu electrònica de la UPC

UPChelps 2023