Ajuts compromís UPC, curs 2022-2023

Esteu aquí

Si estàs estudiant el batxillerat científic o tecnològic i el curs vinent estudiaràs un grau a temps complet a la UPC, sol·licita els Ajuts compromís UPC fins al 22 de maig.

La UPC posa en marxa una convocatòria d'ajuts amb l'objectiu d'oferir 30 beques als estudiants de nou accés a la Universitat i que es matriculin a temps complet a qualsevol dels graus impartits en centres propis de la UPC.

El Consell de Govern ha aprovat el marc per a la implementació de convocatòries del Programa d’Ajuts Compromís UPC en el que s’empara aquesta convocatòria.

Els ajuts ofereixen:

• Una beca salari durant el primer curs de grau.
  • Una beca d'aprenentatge durant el segon curs per tal de realitzar tasques que contribueixen als objectius que recull el Pla d'Equitat 2022-2025 de la UPC.
  • El compromís d’accedir a un dels diferents instruments d’ajut i aprenentatge que la UPC té al seu abast durant la resta dels estudis de grau.

Sol·licita la teva beca fins al 15 de maig de 2022 22 de maig de 2022.

Ajuts compromís UPC