Activitats de l'Associació CEO 2020

Esteu aquí

L'associació CEO (Cercle d'Estudis Orientals) no ha perdut el temps i s'ha posat en marxa durant el confinament

logo-CEO

L'associació et proposa activitats relacionades amb la cultura oriental, en especial del Japó, Corea i Xina, com l’idioma, l’expressió audiovisual, la música i els aspectes tradicionals.

• ORIGAMI. Han obert una nova vessant d'ensenyament per fer Origami (Papiroflexia Japonesa), mitjançant videos al Yotube, per proposar que es facin figures:
  • CLUB DE LECTURA - JOC UTA-KARUTA ON LINE. Han format un Club de Lectura que s'ha continuat reunint de forma on-line. Dins de les activitats d'aquest club han adaptat el joc Uta-Karuta. Aquest és un joc de cartes literari típic del Japó que reconvertit per poder jugar amb les frases típiques d'aquí. Organitzen partides on-line mitjançant Zoom. Informació ampliada.
  • DIRECTES YOUTUBE: Donada la situació que no poden fer projeccions, estan fent directes a Youtube per recomanar series i pel·lícules.
    • 23 d'abril de 2020. Per Sant Jordi van fer un directe especial dedicat a les parelles d'anime japoneses. El vols veure?
    • 8 de maig de 2020. Especial dedicat a les pel·lícules de l'Estudi Ghibli, un dels estudis d'animació més importants del Japó.
  • COL·LABORACIÓ AMB EL CENTRE CIVIC JOSEP M. TRIAS I PEITX. El centre cívic Josep M. Trias i Peitx ha organitzat una activitat dirigida al jovent anomenada COMBO FRIKI. El CEO hi participa amb el Joc d'Uta Karuta i el directe de Youtube el pel·lícules de l'Estudi Ghibli.
  • TALLERS D'ESCRIPTURA JAPONESA I COREANA ONLINE. L'associació CEO, habitualment organitza els seus cursos de forma presencial a la UPC. Com que aquest any serà imposible s'han animat a fer-los online. Han començat per uns tallers gratuits per veure l'acollida que tindrà aquesta opció. Qualsevol persona del món es pot apuntar, tenen una durada d'1 hora 30 minuts, es fan en espanyol i són gratuïts.

TALLER D'ESCRIPTURA JAPONESA (KATAKANA)

Vols saber com funcionen els sil·labaris japonesos? Vols aprendre a escriure el teu nom en Japonés?
Durant hora i mitja t'explicarem breument els sil·labaris d'escriptura japonesa i especialment t'ensenyarem com funciona el Katakana per a que siguis capaç d'escriure qualsevol nom en japonès.

Un dia a escollir entre:

• Dijous 14 de maig. Tarda: 18.00 a 19.30 h
  • Divendres 15 de maig. Matí: 10.00 a 11.30 h
  • Dissabte 16 de maig. Matí: 10.00 a 11.30 h

Inscripció

TALLER DE ESCRIPTURA COREANA (HANGEUL)

Vols conèixer l'alfabet coreà i com es pronunica? Vols apendre a escriure el teu nom en coreà?
Durant hora i mitja t'explicarem el Hangeul, com es pronuncia i especialment t'ensenyarem com funciona per a que siguis capaç d'escriure qualsevol nom en coreà.

Un dia a escollir entre:

• Dijous 21 de maig. Tarda: 18.00 a 19.30 h